Friday, December 5, 2014

Cath Kidston Treat

Pagi tadi encik posmen datang hantar surat. Satu surat untuk anak landlord (yang ni aku trus simpan untuk serahan nanti) n satu lagi surat dengan sampul berbintang-bintang. Yang sampul berbintang-bintang tu nampak macam benda hepi je. Bila tengok kat corner hujung kanan sampul nampak nama Cath Kidston. Trus hati aku pon berbintang-bintang ceria macam warna bintang-bintang kat sampul tu. 


Bila pusing belakang sampul nampak tertulis "find a christmas treat for you inside". Masa tu dah terpikir mesti ada diskaun apa-apa nak bagi ni. 


Bila jenguk apa dalam sampul, eh, dapat kad krismas plak. Alor....takkan nak ucap slamat raya krismas  je. Nak buat apa. Bila tengok sebelah kiri dalam kad, hooorey!!! Dapat 20% off untuk apa-apa barang Cath Kidston. 

Aku sbenarnya tengah aim sesuatu kat Cath Kidston tapi rasa tak sanggup nak beli kalau dengan harga asal atau diskaun less than 20%. Hmmm....nampaknya kena le tarik skit bajet untuk boxing day kalau nak beli apa yang aku aim tu. Kalau tak beli before boxing day takut nyesal plak kalau design yang aku nak tu dah sold out macam yang pernah terjadi sebelum ni. 


Dah lama dah Cath Kidston hantar katalog bagi aku berangan. Pandai betul dia pancing aku ye....Mula-mula emel. Pastu katalog. Pastu aku pon pi usha kat kedai. Serius sangat cantik bila tengok real. Pastu hari ni dapat kad diskaun plak. Dan pastu akhirnya aku terpaksa beli. Wakakaka.....

Aku aim satu benda dari page ni

Dan satu lagi dari page ni. Adoi....mana satu nak beli ni?

Nota kaki:
Duduk UK ni kalau posmen hantar surat selalunya excited nak tengok apa yang dihantar sebab selalu dapat kupon ini, kupon itu, barang percuma dan katalog untuk cuci mata sambil berangan. Kalau kat Malaysia kalau ada benda dalam peti surat tu tak lain dan tak bukan selalunya bil astro, bil api, bil air, bil suruh bayar itu dan bayar ini. Habis paling seronok pon dapat dari peti surat katalog Giant. Huhuhu......Apa pon Malaysia tetap tanah air tercinta.

No comments: