Tuesday, November 15, 2011

Special Moment for Ismael

Sabtu - 5/11/11 kami bawa Ismael ke Pantai Sepat, Kuantan. Just wanna spend some special moment with him before I deliver our 2nd baby. Papa bawa Ismael main kejar-kejar kat tepi pantai dan main air laut. Aku jadi pemerhati dari jarak less than 20 metres sambil duduk atas dahan pokok mati yang tersadai kat tepi pantai. Sekali-sekala Ismael akan berlari datang kat aku dan peluk kaki aku. Mungkin itu cara dia nak bagitau kat aku yang dia sedang berseronok. Aku agak le...sbb kat umah kalau dia tengah main dan seronok dia akan buat perkara yg sama.

Ismael nampak cam takut-takut bila ombak datang dekat.


Lately, di saat-saat nak hampir bersalin ni aku selalu rasa sayu memikirkan takut-takut Ismael rasa terpinggir bila dah ada adik nanti. Aku dapat rasakan Ismael langsung tak faham yang keluarga kami akan menerima ahli baru tak lama lagi. He's just too small to understand it.


Abang Ismael yang setia dan sabar menemani mama for every antenatal check up.


I'll try my best to give enough attention for him later. Aku harap aku takkan lupa utk peluk dan cium Ismael setiap hari macam yang aku buat skarang ni. Mmmmuahss....love Ismael so much!

No comments: