Tuesday, March 31, 2015

Laminator

Baru-baru ni aku beli satu laminator. Dah lama dah aku nak beli tapi sebelum ni aku tak beli sebab rasa macam tak worth. Tapi akhirnya aku rasa perlu jugak beli sebab banyak learning material yang cikgu Ismael n Ielyas bagi dicadangkan buat flashcards. Boleh je nak tampal-tampal tapi macam remeh n makan masa. Kalau di laminate akan tahan lebih lama. 

Kebetulan di saat-saat aku memang betul-betul nak beli ternampak orang ada orang share di HotUKDeal ada jual laminator murah. Bila tengok lebih 200 reviews dengan rating lebih 4 bintang out of 5 untuk laminator tu, aku terus mesej hasben bagitau aku nak beli laminator tu dan pastu serta-merta dia tolong belikan through online. 

Beli online, esoknya kami collect dari Tesco tak jauh dari department kami sebelum balik rumah. Dalam kotak tu ada laminator dan jugak plastik untuk laminate skali. 

Compact, light n easy to use

Semua material ni untuk Ismael n Ielyas. Telah siap aku laminate Sabtu tadi. Hajat di hati nak buat latihan phonics untuk depa terutamanya untuk Ismael.  

Lagi learning materials yang aku berjaya laminate. Laminate je pon. Printing semua cikgu yang buat.

Skang ni heater kat ruang makan aku dah jadikan sudut belajar untuk anak-anak n jugak untuk tampal artwork/craft work depa. 

Moga-moga banyak manfaat kami sekeluarga dapat dari laminator tu.   

1 comment:

Umi Nazrah said...

meriahnya deco anak2. mesti bertambah semangat dorang belajar ;)