Friday, March 27, 2015

Koleksi Mainan Transformers

Ismael dan Ielyas sangat suka dengan Transformers. Jadi papa dia suka belikan mainan robot Transformers untuk si dua beradik tu. Sedar tak sedar dah banyak rupanya koleksi robot depa. Robot-robot tu adalah antara mainan yang paling kerap Ismael n Ielyas belek di rumah selain daripada building bricks. 

Ismael n Ielyas bersama sebahagian daripada koleksi mainan Transformers yang depa ada

Mainan robot Transformers bukannya murah kalau beli yang brand new kat kedai. Jadi mostly koleksi yang depa ada kami beli dari carboot sale yang mana harga setiap satu jauh lebih murah daripada yang brand new. Contoh ada satu robot ni hasben aku tengok kat kedai jual £16 setiap satu tapi few weeks ago hasben terjumpa robot yang sebijik sama n brand new (masih elok dalam packaging) dengan harga £5 untuk dua robot. 

Sebab anak-anak suka sangat, setiap kali pi carboot hasben akan sibuk mencari robot Transformers. Ismael skang ni pon dah tajam mata mencari. Robot Transformers kecik-kecik pon dia boleh jumpa. Oh, tapi taklah setiap kali pi carboot sale boleh jumpa. Ikut nasib la. Dah jumpa pon belum tentu beli sebab kami tengok harga pulak sama ada berbaloi atau tak.  

No comments: