Wednesday, March 11, 2015

Snake Robot

Ismael n Ielyas sangat suka main dengan building brick toys. Depa ada 3 jenis building bricks berbeza di rumah yang mana dua daripadanya kami beli kat carboot sale je. Baru-baru ni ciptaan Ielyas agak mengejutkan aku. Cer tengok apa dia reka. Bila ditanya apa dia reka, Ielyas kata dia reka 'snake robot'. 

2 comments:

cik ecah said...

cerdik dah ielyas..ni bakal engineer ke saintis hebat ni..ber inovasi..hehe rindu ielyas..jari dia comel cute je kalo pegang sesuatu barang...pastu suke garu idung ngan jari telunjuk..hihi

Naflyna said...

Semalam banyak kali Ismael sebut nama mokti. Mungkin dia rindu tapi tak reti nak cakap. Sian Ismael.....