Wednesday, March 4, 2015

Dua monitor

Pagi Ahad lepas hasben ku tercinta ke universiti. Specifically, dia ke bilik postgrad aku untuk pasang second monitor untuk aku. Aku nak pasang sendiri tak pandai. Best...boleh buat kerja dengan dua monitor sebab ada masanya aku nak tengok 2 paper yang tak perlu di print serentak. 


Lepas hasben dah siap pasang untuk aku dia cakap dia pon nak ada dua monitor jugak. Lor...ingatkan dia x minat ada dua monitor. Kelmarin dia dah beli 2nd monitor untuk dia di eBay.

3 comments:

JunAina said...

Saya kat opis guna dua monitor untuk kerja2 pejabatlah kadang2 satu kerja satu lagi buka blog untuk blogwalking...ehehehe...itu pun pada waktu terluanglah.

Me, Myself and I said...

kena beli sendiri ke lyn? tak blh mintak kat IT department? kat sini ada tu smpi 3 monitor.. kita tgk pun pening.. heheheh

Naflyna said...

Mak oii....banyaknya sampai 3 monitor. Mata kita 2 je. Hahaha....setahu sy kat department kami kalau nak extra monitor kena beli sendiri. Kalau yg mmg betul2 projek memerlukan je kot sv akan beli pakai duit grant atau sv request bahagian IT department sediakan