Thursday, March 26, 2015

Sleeping Bag

Baru-baru ni Next ada buat sale. Aku takde le sibuk sangat pasal sale dia sebab masa hari pertama dia sale aku tengok kat online takde apa yang menarik pon. Tapi sebab ada barang yang aku beli dari Next dua bulan lepas kena pi collect from its store, aku pon tersinggah tengok barang-barang sale yang ada kat rak. Then ternampak sleeping bed untuk budak lelaki yang sangat comel. Memang sebelum ni aku teringin sangat nak beli untuk Ismael n Ielyas. Oleh kerana sleeping bed yang sale tu kiut sangat dan jauh lebih murah dari harga asalnya aku pon beli untuk Ismael n Ielyas sorang satu.  

Masa ni Ismael testing sleeping beg dia for the first time. Ielyas tengah tido jadi Ismael testing sorang-sorang. Kat sleeping bed tu ada kartun fireman. Kebetulan Ismael suka dengan watak Fireman Sam jadi dia excited sangat bila tengok sleeping bed tu. 

Close up skit. Harga asalnya £38. Harga sale £13. InsyaAllah boleh guna sampai umur Ismael 7 tahun. Sebab boleh pakai lama lagi tu yang aku excited beli. Ooopss...dahi Ismael berbelang sebab dia buat face painting sendiri, kengkonon muka harimau. Huhuhu....

3 comments:

Me, Myself and I said...

murah tu..
mlm td baru teringat nk beli sleeping bag utk alma sbb rasa mcm senang je dia tido takyah tarik selimut..
comel sgt Ismael..

Naflyna said...

Sayangnya yg utk girl on sale kat Next tu ada gambar anjing. Kalau tidak blh beli untuk alma

Umi Nazrah said...

memula tengok tak perasan gambar fireman tu. ingatkan tu tubuh badan ismael. tengok lama2 baru nampak. hehehehee