Sunday, February 8, 2015

My First Pandora

Selasa lepas kami ke Meadowhall shopping mall sebab ada barang yang aku nak beli. Selain tu ingat nak belikan untuk hasben hadiah anniversary tahun lepas yang dah lama tertangguh. Dia kata dia nak beli minyak wangi yang ada yang dijual set berskali dengan benda lain yang aku sendiri tak pasti apa dia. Aku suruh dia pilih sendiri n aku just bayar je. Tapi bila dia gi tengok-tengok dia tak berkenan plak. Alih-alih dia ajak aku ke Pandora. Katanya dia nak belikan hadiah birthday aku. Actually birthday aku 17hb ni. So, kira dapat hadiah awallah tahun ni. Aku apa lagi, dalam hati blink-blink lah macam barang kemas pandora tu. Hehehe.....



Actually lama dah aku teringin nak pakai Pandora bracelet tapi macam teragak-agak nak beli bila tengok harganya dan bila aku consider dengan keperluan lain. Oleh sebab hasben nak tolong belikan as birthday present aku sronok bangat dong! Foto kat bawah ni adalah hadiahnya yang membuatkan hati ni terus blink-blink setiap kali tengok.  


Tapi masa beli tu tak beranilah plak aku nak pilih charm dia lebih-lebih sebab harga dia macam gerun je. Huhuhu.... Jadi beli gelang dengan 3 charms + 1 safety chain je. 

Ada orang kata rugi beli Pandora sebab kalau nak jual balik tak berapa nak untung. Aku beli barang kemas bukan untuk nak jual balik. Lagi pon aku memang suka jugak barang kemas silver. Jadi tak kisahlah.

No comments: