Tuesday, April 7, 2015

Musim Bunga Kian Ketara

Musim bunga sekarang ni semakin ketara. Hari ni suhu cecah 22 degrees. Memang sangat syok! N of course lebih syok sebab bunga2 dah start berkembang sana sini. Alhamdulillah.

Jumpa dua pokok dengan bunga lebat ni on the way nak gi beli barang dapur last Saturday. Kat area Darnall je. Then, on the way back home aku suh hasben berhenti jap kat sini untuk ambik gambar. Huhuhu.....gigih kan? Orang lalu lalang tengok aku buat muka innocent je.

Ini plak kat area pekan Darnall jugak. Berhenti ambik gambar jap lepas balik dari Marshlane carboot sale semalam (Ahad). Gambar ni lagi lebih gigih sebab posing depan kawasan traffic light. Huhuhu....Traffic tak banyak sebab easter holiday. Tu yang buat selamba je posing depan bunga kuning terang-benderang tu.

Posing ngan bunga daffodils. Ini gambar terbaru, petang tadi. Hari ni bank holiday (public holiday). Family aku n family Kak Anoi (baju hijau) ber'bbq' kat High Hazels Park. Ini plan mengejut tu yg ada dua family je. Actually tak lama sebelum kami balik ada satu lagi family join sekali. 

Foto-foto seterusnya aku amik kat di High Hazels Park jugak. Mesti aku akan rindu nak tengok semua bunga ni nanti.




No comments: