Sunday, November 16, 2014

Ismael's Artworks at School

Semenjak masuk Foundation Stage 2 (here FS2 is also known as reception) Ismael banyak buat artwork kat school. Some artworks boleh bawa balik umah and some are kept in his student file at school. Bila dapat bawa balik artwork ke umah Ismael akan balik dengan muka happy n excited nak tunjuk kat kami. Sebagai tanda kenang-kenangan before his artworks hilang entah ke mana aku abadikan dulu dalam foto-foto di bawah.

First time aku tengok hasil mewarna dia yang diwarnakan siap sepenuhnya. Tapi rupa monyet tu memang hampir tak nampak. hahaha.....

Ini kad ucapan raya haji lepas. Sengih-sengih Ismael tunjuk kad ni kat aku sebaik sampai umah dari school. 

Ini rupa kad dalam kad ucapan

Ini kalau tak silap artwork sempena raya haji jugak. Depa buat rupa sejadah.

Lagi artwork yang serupa macam foto atas tadi

Dan lagi...Biasa dalam satu hari his class teacher will prepare at least two types of artworks to make but it seems like he loves to do the same thing for three different days.  

Poppy flower. Ini sempena the annual Poppy Appeal. Poppy Appeal is a fundraising campaign for the Royal British Legion. Maybe satu hari nanti aku boleh buat satu post about the Poppy Appeal. 

First time tengok aku ingatkan ular. Tapi aku tanya dulu Ismael apa dia ni takut kalau salah sebut kang dia kecik hati. Ini train dia kata. Huhuhu....

Ini kat belakang train dia. Nampaknya Ismael masih lagi blom dapat tulis nama dia sepenuhnya. Kena practice lagi ni. 

 Cer korang teka apa dia ni? Jawapannya ialah......fish. Huhuhu....kiut je fish Ismael

No comments: