Sunday, August 3, 2014

Selamat Pengantin Baru Idan dan Anis


Hari raya ketiga bangun je dari tido kerja aku dok tengok FB adik-beradik aku. Tunggu ada tak sesapa terutamanya daripada adik-bradik aku yang nak upload foto majlis akad nikah dan kenduri kawin adik aku (sebelah perempuan), Idan. Malangnya takde sape pon upload gambar, not even gambar sambutan raya. Stress menunggu n akhirnya ada la beberapa keping gambar maksu (adik abah) tolong upload. Itu pon setelah aku request through FB message.

 

Till now I'm still waiting for more photos especially during wedding reception sebelah pompuan di Besut. Sian kat aku yang menanti ni woi.....dah la tak boleh balik. Waaa......Cepat la upload.

Apa pon tahniah serta SELAMAT PENGANTIN BARU buat Idan dan isterinya Anis Syafira. Panjang umur nanti kita jumpa k.....

No comments: