Friday, August 29, 2014

I like: Tall Clear Glass Cappucino Mugs

After few times enjoyed hot chocolate kat kedai kat sini, aku tetiba teringin plak dengan mug kat bawah ni. I think hot drinks look elegant in these mugs.


Kalau lah masa mula-mula beli barang rumah dulu jumpa ni kan bagus. Aku beli mug biasa-biasa seketul pon harganya sama je dengan seketul tall mug tu.

Satu hari Asda hantar promotion email kat aku. Entah macam mana aku klik punya klik ternampak Asda ada jual mug tu dan pastu aku pon survey harga kat ebay n amazon. Lepas klik klik klik, aku dapati Asda jual paling murah, £1.50 per mug. 

Coincidentally last Friday kami gi beli barang dapur kat Asda jadi aku pon gi lah tengok ada tak mug tu kat rak. Ada.....n aku pon apa lg, request le kat hasben nak beli mug tu sambil bagi bayangan pada dia betapa elegant nya minum hot chocolate atau cappucino dengan mug tu. Hehehe....taktik berjaya dan dapatlah beli 6 ketul mug. So, boleh le senyum sampai telinga walau pon letih pusing satu Asda beli barang dapur.

No comments: