Thursday, August 14, 2014

Social Lunch

Last week on Friday, PhD students kat department aku had lunch together. Actually each of us received £5 subsidy from our department for the social lunch. Tak semua student pi social lunch tu dan ia bukan wajib pon. Tapi rugi la kalau tak pi sebab makan free untuk £5 tu.....Kalau pilih menu lebih dari £5 takde masalah. Kena bayar sendiri le bakinya. Dah namanya pon social lunch jadi di samping enjoy free lunch tu of course lah matlamatnya untuk membuka peluang kepada kami-kami yang join tu untuk bersosial kan. 

Thanks to our student reps yang telah consider untuk organize the event after Ramadhan which was at first planned during Ramadhan n also considered to have it at a halal restaurant. They even considered to make it after solat Jumaat walaupun yang nak pi solat Jumaat tu hasben aku sorang je.

Kami lunch kat eFes restaurant

Tengok menu nak makan apa

Aku dah cuba 3 atau 4 menu berbeza di eFes restaurant before this. Tapi peri-peri chicken wing (pinggan bawah) lah aku rasa yang paling sedap. Oh, tapi tu bukan pinggan aku. Itu hasben punya, ada 10 chicken wing! Aku order yang ada 6 ketul je.

Food presentation kat eFes aku rasa boleh tahan tempting

Other dishes ordered by our friends

Ini Victor, one of PhD student reps at our department. Kalau ada apa-apa event untuk Phd student kat department dia slalu approach kami personally supaya join kalau kami senyap tak bagi respon.

Seronok jugak dapat sembang-sembang, tanya kabar ngan student PhD lain yang tak duduk sebilik ngan kami. Tambah seronok dapat makan free lagi sedap :)

No comments: