Wednesday, August 8, 2012

Birthday Card from University

Birthday card ni aku dapat masa di awal-awal aku bekerja. Aku terjumpa kad ni masa aku tengah mengemas ofis aku di Gambang supaya dapat dikosongkan secara beransur-ansur before aku bercuti panjang. Sebelum aku buang, aku nak abadikan kenangan rupa kad tu di blog ni :)

Aku dapat kad tu masa tahun 2006. Masa tu nama universiti pon blom lagi berpangkalkan "Universiti" n bilangan staf kalau tak silap dalam around 500 je. Tu yang universiti masih larat nak bagi setiap staf. Skang ni staf dah cecah angka ribu, mana larat nak bagi. So, sekali jelah sempat merasa dapat kad harijadi dari universiti. Sebagai pengganti, skarang ni birthday wishes di umumkan dalam bentuk e-greeting di community web universiti. Lebih menjimatkan n semua staf boleh tengok update, hari ni hari jadi siapa.
Ini birthday greeting method yang dipraktikkan skarang

No comments: