Sunday, April 24, 2011

Masak-Masak

Aku ni bukanlah rajin sgt memasak. Dan tak pandai jugak memasak mcm kekawan yg lain. Hehehe... Aku biasanya rajin masak kalau hujung minggu dan dah rs tak lalu sgt nak makan luar. Post kali ni aku nak share beberapa foto apa yang aku pernah masak.

Gaya masak ala-ala malas skit sbb ada burger je...Aku sebijik, hasben sebijik - utk dinner. Even ala-ala malas skit, hasben tanya, ada sebijik lagi tak? Huhuhu...


Gaya masak ala-ala rajin skit sbb ada lebih dari satu macam dalam satu pinggan - utk dinner jugak. Oopss...nugget terhangit skit. Masa ni kali pertama cuba buat whipped potato. Sedap jugak, tapi tak le sesedap yg KFC punya. Bolehlah... Fizah, kenal tak sudu dlm pinggan tu? Itu hadiah kawin yg fizah bagi k Lyn :)


Ha...yg ini versi terlebih rajin. Sup tu tak pakai rempah sup bunjut tu k... Resipinya aku amik dr internet. Resipi tu suruh buat rempah sendiri. Sedap beb... First time aku buat sup yang sedap. Sorry, aku masuk bakul angkat sendiri ntah kenapa. Erkk...

No comments: