Sunday, April 24, 2011

Abang Ismael

Sungguh tak aku sangka yang Ismael akan jadi abang dalam masa terdekat. Aku memang tak merancang sbb dulu masa nak dapatkan Ismael pun agak susah dan lama. Hakikatnya itulah anugerah Allah utk aku n hasben. Syukur Alhamdulillah. Sekarang ni aku dah masuk week 11 of pregnancy. Kalau ikutkan, expected due date 12/11/11. Kalau aku bersalin awal sehari, tarikh lahir adik Ismael akan sgt2 cantik sgt; 11/11/11. Kalau dapat le... Tak kisah pun. Nak baby boy or baby girl? Kami tak kisah. Mana-mana pun tak apa. Yang penting, adik Ismael sihat dan akan jadi anak yang taat perintah Allah. Amin.

Gaya seorang abang. Macho tak?

4 comments:

FaiZ n ZYuRiNa.. said...

alhamdulillah..tahniah kak lin..sy pun mcm tu..yg first susah..Alhamdullilah yg second Allah bg mudah..;)so berapa tahun beza ismael ngan adik nya nanti?

Naflyna said...

Thanx... :) Beza lebih kurang 1 tahun 3 bulan.

Wanna said...

tahniah kak lyn...InsyaAllah, sebaya laa anak kita nnt..ehehe

Naflyna said...

Tahniah utk Keyda jugak. Lama dah Keyda tak update blog. Tunggu new update :)