Saturday, July 12, 2014

Sand n Water Play

Aku dah lama bercita-cita nak bagi chance kat Ismael n Ielyas merasa main sand n water kat belakang umah. Oleh kerana masa terbaik untuk main adalah during summer, aku pon survey lah sand n water play table masa spring aritu kat eBay, Amazon n other related websites. Bila tengok harga table yang baru, yang aku aim mahal sangat le pulak. Pastu aku try tengok harga yang second hand kat eBay tapi mostly tempat nak collect tu jauh sangat, tak berbaloi. Aku kecewa gak mula-mula. Pastu aku terfikir nak ajak hasben survey tengok kat Mothercare Rotherham sebab seingat aku kat sana biasanya jual barang mainan baru jauh lebih murah dari yang di jual dekat high street.

Walaupon harganya agak mahal (even jauh lebih murah dari harga high street), aku puas hati beli sebab Ismael ngan Ielyas enjoy sangat setiap kali main. Bila cuaca mengizinkan dan kami free apa lagi....open table!


Playing for the 1st time, Spring, 15 April 2014

Surprise untuk Ismael n Ielyas pakej skali ngan mesin bubbles

Kebetulan masa pertengahan spring aritu cuaca tak berapa sejuk jadi depa boleh rasmi sand n water play table ni lebih awal, tak tunggu summer dah




*********************************************************

Last week, Summer, 6 July 2014





 Ielyas terutamanya sangat sronok main air



Ismael dah mula hilang tumpuan. Ielyas masih kusyuk main air

Little Tikes car ni pemberian sorang doktor medic melayu yang dah balik Malaysia for good

No comments: